4-3-2024
Inschrijving is geopend.

1-3-2024

Reglementen voor dit jaar 2024 staan inmiddels op de website. Dit weekend wordt er nog gewerkt aan de inschrijfpagina. Wanneer de inschrijving open gaat wordt kenbaar gemaakt op de site en op Facebook.

26 mei 2024 Crazy Race Termunten
Zondag 26 mei 2024 Crazy Race Termunten op de ijsbaan in Termunten aan de Kenninckweg 9 te Termunten.
Entree vanaf 13 jaar is € 10,00 en voor kinderen van 4 t/m 12 jaar € 5,00.
Let op: geen pin aanwezig!

Start is om 12.00 uur.

Glaswerk is verboden!

Inschrijven is nog NIET mogelijk. Informatie hierover volgt zo spoedig mogelijk.

Over Stichting Racing Team Termunten en Omstreken (SRTTO)

Op 15 juni 1980 is de vereniging Racing Team Termunten en Omstreken opgericht door een vriendengroep, tevens (oud) coureurs, met als doel het organiseren van crazy races en motorcrosses -in de ruimste zin des woords- in de provincies Groningen, Friesland en Drenthe. Dit alles is op 18 september 1980 beschreven bij de notaris.

Vervolgens is er op 31 mei 1991 besloten om de vereniging voort te zetten als stichting, namelijk Stichting Racing Team Termunten en Omstreken (SRTTO).  De stichting organiseert evenals voorheen de jaarlijkse terugkerende Crazy Race in Termunten. Dit evenement vindt plaats op de ijsbaan van Termunten. Maar dit zou niet kunnen zonder de geweldige groep vrijwilligers, sponsors en natuurlijk niet te vergeten de coureurs die jaarlijks afreizen naar Termunten. Samen streven we er elk jaar weer voor om een spectaculaire en gezellige cross te organiseren.

In 2019 zijn er vier van de vijf oud bestuursleden afgetreden en zijn er zes nieuwe bestuursleden benoemd. Samen met de secretaris (32 jaar in functie in 2019) zal het nieuwe bestuur ervoor streven om er nog vele jaren aan het bestaan vast te plakken.

Het huidige bestuur van SRTTO ziet er als volgt uit:

• Voorzitter: Jan Meijerhof
  • Secretaris: Jacob Dorenbos
  • Penningmeester: Jacqueline Wicherts
  • Emmie Groenhagen
  • Rob Landman
  • Jan van Donk
  • Mark Zwarberg

Voor vragen kan er altijd contact opgenomen met het bestuur via de contactpagina of mail naar info@stichtingrtto.nl.